Wysłany: 2010-01-08, 23:31
Iwonka :) brzmi bajecznie , myśle że spokojnie możemy podawać namiary i na firmy pośredniczące i sprawdzone noclegi / adres itd / oczywiście jeśli chcemy się nimi podzielić .
Każdy ma inne priorytety ,termin , lokalizacja , cena , standart :)
Jeśli chodzi o konkrety,to my rezerwowaliśmy noclegi w agroturystyce przez ''Interhome''.Można na ich stronie sobie pogrzebać,przejrzeć oferty.Ostatnio wpadł mi w ręce katalog ''Eurocamp''-sieć kempingów w Europie.Wynajmują takie małe domki .Są ze 3 takie kampy w Toskanii,całkiem fajnie położone,tylko to są takie molochy.Ceny-w sezonie uważam ,bez rewelacji,drogo,ale wiosna i jesień,nawet wczesna-ceny atrakcyjne(ok. połowa ceny agroturismo w tym czasie).Też można wejść na ich stronę,chyba eurocamp.pl.Większego nie mam doświadczenia.Ale np. jeśli chodzi o hotele w miastach to b.lubię stronę Booking.com, ma hotele całegoświata,przejrzyście podane,wszystko po polsku,łatwa rezerwacja,nawet ja daję radę.Wiadomo,dużo tam drogich hoteli,ale wiele jest w zasięgu naszych portfeli.Fajnie tam się szpera,takie podróże palcem po internecie.Pomarzyć nic nie kosztuje.
A ja mam nieco inne doswiadczenie noclegowe...
Z racji tego iz jezdzimy na wakacje z malym dzieckiem wybieramy campingi. W Toskanii zawsze jeden i ten sam - Norcenni Girasole. To jedno z miejsc ktore upodobalam sobie najbardziej. Camping polozony jest tarasowo na wzgorzach Chianti. Wspaniale zorganizowany, czysty i z wieloma atrakcjami dla najmlodszych. W przerwach od zwiedzania wylegiwalismy sie na gornych basenach lagunowych, ktore sa niczym innym jak rajem dla dzieciakow. Zapewne w sezonie jest tam tloczno.Ja mam doswiadzczenia czerwcowe i wrzesniowe i naprawde uwazam ze to idealne miejsce i jednoczenie wspaniala baza wypadowa na calusieńka Toskanie.
Wysłany: 2010-01-09, 13:11
buszowanie po necie w celu znalezienia idealnego mieszkania na kolejny wypad to moje całoroczne ulubione zajęcie :)